For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl/Cmd-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

Digitalbyrået Arego

Blogg

Hva rører seg i et stadig skiftende digitalt landskap? Vi setter stor pris på ditt engasjement, så legg gjerne igjen en kommentar :)

Hva er forskjellen på et reklamebyrå og et digitalbyrå?

24 mars
2016
Av: Roy Arne Fylkesnes
Kategori: Digital strategi

I en raskt skiftende verden kan det være krevende å følge med til en hver tid. Og sist man kjøpte en markedstjeneste så fantes det kansje bare en eller to tilbyder, men nå finnes det flere, og de kaller seg ulike ting..

Det unike som konkurransefortrinn

26 apr
2015
Av: Roy Arne Fylkesnes
Kategori: Digital strategi

Det som representerer noe unikt blir ofte betraktet som mer verdifullt. Fra musikere med særegne stiler til klassiske biler. De kan vanskelig erstattes og viljen til å betale for det de står for, og den opplevelsen de gir, er større en det lett tilgjengelige tilbudet. Flere bedrifter burde derfor finne sine særegenheter og spille på disse i stedet for å forsøke å konkurrere mot alle andre på de samme kriteriene, i de samme kanalene.

Søkemotoroptimalisering i forretningsstrategi

02 nov
2014
Av: Roy Arne Fylkesnes
Kategori: Digital strategi

Undersøkelser har lenge fortalt oss at flere og flere bruker nettet og søkemotorene til å orientere seg før de går til innkjøp av en vare eller tjeneste. Det kan derfor være en tanke å ikke bare jobbe med søkemotoroptimalisering isolert, men heller la synlighet i søkemotorer integreres i din forretningsstrategi.

Digitalt fortrinn

29 sept
2014
Av: Roy Arne Fylkesnes
Kategori: Digital strategi

Sønnen min på 2 år sitter og spiller LEGO DUPLO en søndagsmorgen. Det er vel ikke utenkelig at han kommer til å kjenne igjen klossene fra spillet neste gang vi går i leketøysbutikken. At det nå kommer til å danne seg et skille, mellom de som holder fast ved de gamle metodene, og de som tar til seg de nye digitale metodene, bør etter min mening, ikke overraske noen.