Sosial tilstedeværelse
Sosiale medier er blitt en integrert del av menneskers digitale hverdag. Derfor er det viktig å være der målgruppen din er, og utnytte mulighetene sosiale medier gir.
For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl/Cmd-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske
Sosiale medier er blitt en integrert del av menneskers digitale hverdag. Derfor er det viktig å være der målgruppen din er, og utnytte mulighetene sosiale medier gir.
Sosiale medier åpner for et hav av muligheter, blant annet til å knytte tettere og mer personlige bånd til målgruppen. Sosiale medier handler om tilstedeværelse og engasjement - vit hva som engasjerer målgruppen og gir verdi for dem.
Å være aktiv i sosiale medier gir deg mulighet til å nå en spisset målgruppe, samtidig som det kan være svært kostnadseffektivt. Sosiale medier åpner for en ny form for kommunikasjon med kundene - og gir deg mulighet for å yte service på en helt ny måte.
Det er viktig at du gir målgruppen det de vil ha før du kan forvente deg noe tilbake. Derfor kaller vi sosiale medier fortjente kanaler. For å nå målgruppen kan det være lønnsomt å tenke på hva som gir brukeren verdi - ikke nødvendigvis det du selv synes er viktig å formidle. Skap engasjement!
Sosiale medier handler mye om å flytte trafikk - til knutepunktet i din digitale hverdag: nettstedet ditt. Et tettere bånd og målgruppens oppfatning om at du forstår dem og tar de på alvor vil også gi deg styrket merkevare.
Er din bedrift aktiv i sosiale medier i dag? Sosiale medier er en umiddelbar kanal, og kan for noen virke skremmende. Vi hjelper deg med å ta steget ut i den digitale verden: kartlegger målgruppe, kanaler og behov - og iverksetter en sosial strategi med mål om å drive salg, bygge merkevare og styrke kundelojalitet.
Vi kommer med råd og forslag om tiltak som kan engsajere målgruppen , og tilbyr strategi, design, kampanjer og utforming av innhold. Vi har også mulighet til å tilby tett oppfølging til dere er godt i gang på sosiale medier selv.